Friday, November 14, 2008

Inspirasi

Aku baru balik dari Alor Setar.
Terfikir aku tentang masa depan.
Aku suka tempat ni.
Mungkin satu hari nanti aku akan posting disini.

Kawan masa kat universiti jemput datang ke rumahnya di Sg.Petani.
Aku tak lepas peluang ke sana.Lagipun aku sorang dan boring tanpa aktiviti.
Aku ditumpangkan naik kereta wifenya yang memang bekerja di Alor Setar.Baik sungguh layanan mereka. Itulah dia Talip & Jaja.

Aku tertarik dengan blog selepas Talip tunjukkan semua hasilnya disini...
Aku bukan tak minat tapi malas nak masukkan entry walaupun dalam kepala aku macam-macam difikirkan dan macam-macam aku rasa. Semuanya tak diluahkan....

Sebelum ni aku ada blog sendiri tapi bukan dalam blogspot.. disebabkan tak update.Aku kuburkan aje..sibuk...entahlah mungkin sikap aku yang terlalu malas nak berdepan dengan broadband yang perlahan kat rumah ni.

Dalam flight. Hati aku berkobar-kobar nak buka blog sendiri....
Haa sekarang pun aku dah start masukkan entry.....harap-harap aku terus dapat sokongan daripada isteri.....itulah inspirasi dari Alor Setar.

2 comments:

Blog K.A.M.I..... said...

K.A.M.I akan menyokong usaha murni ini...teruskan berkarya, biar dari bisikan hati, luahkan pada penulisan kata...kita terhibur, kawan gembira..mereka merasa...

jagoan said...

Indirectly, sampai juga hasrat untuk meramaikan penulis blog yang mengerti erti etika dan perjuangan dalam berblog.

Natijahnya, asalkan
kita rasa horamat pada diri;
kita rasa hormat pada sekeliling; dan
kita rasa tangungjawap pada apa yang dilakukan.

Well done bro!

Welcome to the club!
Menulis dan terus menulis


.