Friday, November 14, 2008

Journal Malaysian Townplan



Akhirnya apa yang aku tunggu-tungu dah pun keluar...
Rasa macam tunggu durian runtuh pun ada.
Artikel aku dah terbit kat Malaysian Townplan Vol5. Issue 01. Sepetember 2008
Hampir setahun aku tunggu. Nak kata banyak editing tak juga. Artikelnya masih sama macam yang aku hantar...tak tau lah karenah birokrasi kot.. ataupun tangan dalam poket...ataupun memang saja tunggu HPBS. Nampak gayanya journal ni hanya akan terbit setahun sekali je...nasib

Macam-macam aku dapat feedback tentang journal ni ada yang kata bagus dan tak kulang yang menghentam. Tapi orang hanya menghentam tapi satu jounal pun tak muncul-muncul sehingga pencen.
Tapi pada aku yang penting Idea ini adalah original dan aku bangga dengannya.

Jadi lepas ni mungkin aku akan hantar lagi artikel....tapi kena fikir dua tiga kali...

Nak harap orang yang selayaknya jangan harap. Asyik dok komen tak tentu je. Bangunlah wahai rakan sejawat di RND.....

1 comment:

jagoan said...

Wah, kerajinan itu asas kejayaan. Saya dah bilang!

Artikel pertama ini jadikan batu loncatan untuk THE NEXT, NEXT & NEXT. Good Job. Well done!

Lebih baik kita memikirkan apa yang kita mahu buat, dari memikirkan apa yang orang lain akan buat untuk kita.


.